Single Lady: update

1 week verder. 7 streepjes op de muur van de tourbus, of dat maakt hij me toch wijs.

Beyoncé luisteren deed ik nog niet echt veel maar andere dingen op het lijstje kan ik wel afvinken. Of toch al een beetje.

  • Cloé-jas afwerken: nog niet helemaal maar ik ben op goede weg.
  • Harley-top maken: nog niet aan begonnen zelfs, help!
  • douchekraan installeren: de kraan deed ik al, helemaal alleen (trots!), nu nog de doucheslang en aangezien die wel essentieel is kan ik dit nog niet helemaal afvinken helaas…
  • diy- en pinterest-zondag met de zus werd gecombineerd met bloembakken vullen en het terras aankleden. Wij multitaskende vrouwen toch. Het was dan ook zo zalig in de zon op het terras. En nu nog meer met bloemen en planten erop.
    IMG_4347IMG_4346IMG_4357 IMG_4352
  • de ramen kuisen: check! (eigenlijk enkel de buitenkant maar hey, dat is de vervelendste kant, toch?)f
  • nog eens een goed boek lezen: gestart en het is een goed dus dan gaat dat vlot.
  • 12km Avaloop in Opstal: check! Zalig weer, lopende zussen en papa en supporterende mama. Een goed recept voor een fijne zaterdag.IMG_4339
  • winterkledij opbergen en zomerkledij in de kast hangen: doe ik dit weekend, hoop ik.

En deze haalde ik van de reservelijst. Omdat de 12 km zaterdag zo goed ging en ik dit stiekem al lang wou doen. Spannend…

  • meedoen aan de 10 Miles in Antwerpen

IMG_4364

Geef een reactie

