A hint of mint

Ik zei het hier al eerder, ik hou van zelfgemaakte cadeaus. Om te geven en om te krijgen.

Nu heb ik ook nog een tweede zus. En een mama. Daarvoor kon ik dus niet achterblijven. Meer stukjes van mezelf dus.

a hint of mint

Voor de zus die een collectie pastelkleurig vintage servies bij elkaar zoekt, vonden we online een pastelkleurige theepot. De theepot liet op zich wachten en dus haalden we in afwachting reeds muntkleurige theemokken. Kwestie van in het thema te blijven. Het stukje van mezelf voegde ik toe met porseleinstift, waar ik eerder al wat ervaring mee opdeed.

theemokken

theemokken detail

Ik denk dat de zus er blij mee was. Dat leid ik toch af uit het feit dat ze hier zondag over de vloer kwam met 2 theemokken en de vraag om er iets op te tekenen met porseleinstift voor haar secret santa … 

smartphonehoes

Mama maakte het gemakkelijk. Die kocht net voor de feestdagen een smartphone en nog geen hoesje. Al bleek dit achteraf met voorbedachte rade… Ik zat nog in de pastelsferen dus het werd een eenvoudige sleeve met een zakje en een lintje uit restjesstof.

Ik ben er stiekem wel een beetje jaloers op. Misschien wil ik ook wel een stukje van mezelf. Cadeautjes voor jezelf moeten kunnen, toch?

 

2 gedachten over “A hint of mint

  1. Pingback: Welkom Liam! | So Sanne

Geef een reactie

