Birdie

Een tijdje geleden viel er een (polka)dotje van een kaartje in de bus. Ik kreeg meteen inspiratie voor een zelfgemaakt cadeautje. Dit ligt er dus al even maar wachtte nog op een babybezoekje.

Een kleine speurtocht in mijn lappenmand leverde het perfecte polkadotje op en van deze had ik nog een restje van dat mooie okergeel van Koekepeertje. Ik was meteen weg van het vogeltje met de hartjesvleugels dus dat appliqueerde ik op een body uit de Hema.

kaartje Lene

cadeauverpakking

 

Het okergele stofje is zalig zacht en bracht me op het idee van een voellapje. Opnieuw op zoektocht dan maar, deze keer in de lintjesmand. Daar zit zoveel in dat ik al te gemakkelijk bijpassende lintjes vond. Met een stukje van een plastic zak ertussen gestikt werd het meteen een knisperdoekje.

 

knisperdoekje

cadeautje Lene

Een gedachte over “Birdie

  1. Pingback: Welkom Gust! | So Sanne

Geef een reactie

