Dé clutch

Deze staat al zo lang op mijn to do – of als ik ooit eens vijf minuten tijd heb – lijstje dat het bijna gênant werd. Wie haar wat volgt, weet dat je voor een tas/tasje bij Elisanna moet zijn. Een duidelijke uitleg en vooral die oh zo mooie foto’s. De enige echte Elisanna-clutch kreeg in mijn hoofd al vele keren vorm, helaas nog niet onder de naaimachine…

Kerstcadeautjes voor de mama en de Berlijn-zus werden de eerste probeersels. Hier zagen jullie ze al eens in verpakte vorm passeren. Intussen werden ze uitgepakt dus doe ik dat hier ook.

Voor de hippe Berlijn-zus eentje in jeans van DOK-markt met polkadotjes en een fel rood paspeltje, rits en knoopje.

IMG_2293

IMG_2294

IMG_2295

Voor de mama eentje uit een Kringloopwinkelbroek met gele paspel en met stof overtrokken knopen.

IMG_2331

IMG_2332

En omdat ik ze zo leuk vond om te maken en er zelf nog geentje heb, laat ik dé clutch lekker op mijn to do-lijst staan.

 

 

Een gedachte over “Dé clutch

Geef een reactie

