Home sweet home

Kerst.

Boom. Ballen. Lichtjes. Koekjes. Stronk. Mis. Mannen. Cadeautjes!

IMG_2342

Met bruin inpakpapier, restjes touw, goudstift en kerstpapiertjes met mooie printjes ging ik aan de slag. Dat bruine papier vind ik zo mooi maar je moet je pakjes toch uit elkaar kunnen houden?

IMG_2345

IMG_2343

IMG_2344

Papier: Hema. Kerstprintjes: Kruidvat.

In sommige pakjes zat ook iets zelfgemaakt. Het eerste was voor een vriendin wiens naam dit jaar op het lotje dat ik getrokken had stond. Dat lotjestrekken doen we tegenwoordig al volledig digitaal, hippe vriendinnen als we zijn. De vriendin in kwestie trok een tijdje geleden haar mooi verbouwde huis in. Dat gegeven gecombineerd met inspiratie uit het Woonboek dat ik van Sinterklaas kreeg, leverde dit cadeautje op. De letters tekende en stikte ik “uit de losse pols’ en werden daarna gezellig rond met kussenvulling. Ze kreeg er nog een tasje bij voor haar klantenkaarten (om mee te nemen) of visitekaartjes (om uit te delen).

IMG_2287

IMG_2288

4 gedachten over “Home sweet home

  1. Pingback: Dé clutch | So Sanne

  2. Pingback: Een iHoes voor de papa | So Sanne

  3. Pingback: Koffiesnor | So Sanne

  4. Pingback: Een stukje van mezelf | So Sanne

Geef een reactie

