Peter Pan Kraagje

Ik blijf in sprookjessferen. Bambi kwam hier al eens aan bod, vandaag is het de beurt aan Peter Pan.

Het Neverlandkraagje maakte ik voor het eerst voor Kerst voor de middelste zus, die liet verstaan dat ze dat nog miste in haar anders toch wel overvolle kleerkast. De jongste zus kon niet achterblijven en maakte er voor zichzelf ook eentje. Vandaag ging ik zelf dus weer aan de slag.

 

De eerste werd een doorslagje van de allereerste versie.

 

20130508-204229.jpg

 

 

Eén soberder met fijne gaatjes leek me ook wel leuk.

 

20130508-204758.jpg

 

En hoe zou dat er in het wit uitzien?

 

20130508-204251.jpg

 

Of in een combinatie van zwart en wit misschien?

 

20130508-204300.jpg

 

Nu nog kiezen. Want ik kan ze natuurlijk niet allevier dragen. Toch?

 

20130508-204311.jpg

 

Welke vind jij leukst? Maandag 20 mei sta ik op Ghentmade en kan je er dus zelf eentje komen kiezen. Een leuk initiatief van 2 creatieve dames in Café La Lys. Meer info hier!

 

Geef een reactie

